A PICK a 3. legerősebb márka Magyarországon!

Nagy büszkeségünkre szolgál, hogy a PICK márka a vállalatunk 150 éves jubileumának évében a harmadik legerősebb márka Magyarországon, amit csak a nemzetközi óriások, a Google és a Samsung előzik meg – derült ki a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásából, amely képet ad arról, hogyan ítélik meg a márkákat a magyar fogyasztók. A reklámügynökség 1993 óta készíti a világ legnagyobb kategóriafüggetlen márkapercepció-kutatását (BrandAsset Valuator, BAV), 50 országban. A kétévente megismételt kutatás 10. alkalommal készült Magyarországon.

 

A felmérés 2.400 fős, országos, reprezentatív mintán közel 700 márka megítélését vizsgálja.  A kutatás során egy márka erőssége az egyediség, relevancia, megbecsültség és ismertség dimenziók mentén rajzolódott ki, de az eredményekből ezen felül a márkák imázs attribútumairól, illetve a fogyasztók márkahasználati szokásairól is pontosabb kép rajzolódik ki. A PICK dobogós helyezés azért is jelentős eredmény, mert a korábbi kutatáshoz képest a magyar márkák kiszorultak az élmezőnyből: a PICK után mindössze a Gyulai (38. hely) és a Pöttyös (42. hely), míg 2017-ben még 10 magyar márka fért bele a top50-be.

 

További információk, részletek az alábbi címen olvashatók:

https://trademagazin.hu/hu/ujra-itt-a-vmlyr-orszagos-markakutatasa-kozel-700-brandet-vizsgalt-az-ugynokseg/

https://trademagazin.hu/hu/google-samsung-pick-a-legerosebb-magyarorszagi-markak/